پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پارک علم و فناوری خراسان پیشرو در کاهش واردات حوزه گاز

پارک علم و فناوری خراسان پیشرو در حفاظت از محیط زیست

پارک علم و فناوری خراسان پیشرو در کاهش واردات حوزه گاز

- 1402/03/13

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان در کاهش واردات حوزه گاز پیشرو بوده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان در دیدار با محسن مظلوم فارسی‌باف مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر فعالیت‌ها و دستاوردهای یکسال اخیر پارک گفت: در بیست ساله گذشته شاهد فروش باطله‌ها در کشور بودیم در همین راستا پارک علم و فناوری خراسان با حمایت شخص رئیس جمهور محترم حضرت آیت الله رئیسی، پردیس فناوری صنایع معدنی را در خواف تاسیس کرد.

وی ادامه داد: از اقدامات دیگر پارک با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه به حوزه کشاورزی بود و توانستیم با افتتاح اولین دهکده فناوری کشاورزی در این عرصه پیشتاز باشیم.

میرزائی تاکید کرد: شعار ما از زمان حضور در پارک علم و فناوری خراسان، مردمی سازی بوده است و این به معنی آن است که باید تغییراتی که ایجاد می‌شود را تمام احاد جامعه از کودک و نوجوان گرفته تا افراد مسن به طور کامل مشاهده کرده و درک کنند.

فارسی باف نیز در این نشست با اشاره بر ظرفیت استان خراسان رضوی در حوزه صنایع غذایی گفت: در مشهد صنایع غذایی مغفول مانده است و خراسان رضوی می‌تواند در این حوزه نقش اساسی داشته باشد.

وی با تاکید بر نقش شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان در کاهش واردات حوزه گاز گفت: متاسفانه در گذشته عمده تکنولوژی‌های ما غربی بوده است که خداروشکر در حال جایگزینی با محصولات ساخت ایران هستیم و در حال حاضر با شرکت‌های آهار، سامانه‌های دقیق نوین افراز، برنا صنعت طوس و صدراماهان قراردادهایی را به امضا رسانده ایم و درحال مذاکره با شرکت بهپویان امین منتظر نیز هستیم.


دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.